top of page

You Are My Blue-Eyed Girl

לא אשכח את היום, דמות שנכנסה לחיי

עם שיער כחול שרך כמשי ועיניים תמיד בהיי,

הוייב שלה מדבר לפניה ויש לה הרבה על מה לדבר,

את התחושה שאני מרגיש שהיא עוברת גם ספר לא יצליח לתאר.

נשמה מיוחדת שאוהבת את החיים, אוהבת לעזור ואוהבת אנשים.

יש לה בית בטח די מגניב בצהלה, אבל מכירה ממש טוב גם את השכונה.

אם תביטו טוב, מאחוריה משאירה שובל של גלים סוחפים

ואם תקשיבו טוב, תשמעו מעליה את השחפים חגים.

לפעמים שקטה ולפעמים סוערת כמו הים, זה הסיפור חיים שלה- בשבילה זה העולם.

כשהיא מספרת סיפור, אתה מתמכר לדיבור, לטונציה לכריזמה ולהגשה האותנטית,

הדימיון שלך נפתח, בדרך די פואטית

סוחף אותך קדימה למקומות רחוקים, אתה מצליח לנשום במים ולטעום ת'עננים.

המריאי לך ציפור חופשיה, גלי את העולם הגדול

תפסי את הגל שמרגיש לך נכון ואל תרדי ממנו לעולם,

כזה יופי שאני מרגיש אנוכי אם רק אני אתבונן בו כל הזמן

כי את פרח מוגן שלא שלי, את פרח של כולם.

יופי אוניברסאלי ולא קונבציונאלי, כל מי שטוען אחרת הוא רדוד ובנאלי.

לפעמים בראש מדמיין אותך צוחקת, ואז צוחק לי סתם ברחוב.

סומך עלייך שתהיי מאושרת גם ברע וגם בטוב.

הריח שמתפזר ממך גורם לי להשתכר,

החיבוק שאנחנו נפרדים, אני לא רוצה לשחרר.

לוקח ממך עוד שכטה ורואה אותך יותר.

מנסה להשלים תמונה אבל תמיד יש משהו חסר,

כמובן שבתום עונת הסתיו, אם הציפור תצטרך מנוחה

אז אומר לה שתוכל לנחות אצלי בבטחה,

ללא תמורה, ללא הבטחה,

רק תעשי משהו אחד בשבילי, תשמרי על עצמך ילדה,

ואף פעם אל תפסיקי לחייך. נקודה.


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page