top of page

רק טלפון

אצריך להמציא חוק,

שאולי נגיע איתו ממש רחוק. אחרי שתי בדיחות טובות שחררי רק טלפון. לא ביקשתי חתונה קתולית, לא ביקשתי שנמהול את בנינו לברית. לא הייתי גס וביקשתי סקס במעלית. בטח שלא תכננתי הטרדה מינית. ואת מי זה מעניין עם כמה היית. לא שאלתי שאלות הזויות, כמו צרות במחזור או מצב הגלולות. לא חיכיתי לך בסמטה חשוכה. כולה צחקת שסיפרתי בדיחה. אז עשי לי טובה שחררי תמספר. זה יכול להתפתח או שאני יכול להיות זר. את לא מכירה אותי אבל גרמתי לך לכתוב הרבה את האות ח'. זה לא אומר שאחרי זה את הולכת להתפשט. זה לא אומר שבפייסבוק אני הולך להיות סטוקר. זה לא אומר שאני קריפי, כמו ההוא מבאטמן-ג׳וקר. גם אם אין לי בבית ג׳ינס של קרוקר, זה לא אומר שאי אפשר לדבר עד אור הבוקר. אז תחסכי מזמני ואל תהיי קשה. תאמרי לי ספרה אחרי ספרה בבקשה. במקסימום בגג, את יכולה אותי לחסום. ואז אני לא אקח אותך איתי לגיהנום. לא אתנקם בך ולא אנטור טינה. נסיים אפילו בטוב, עם כינורות ומנגינה.


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page